Indulási láz

2019. június 21. 09:31 - Ficza J.

Legutóbb éppen arról írtam, mennyire fontos, hogy a szülők kettesben is tudjanak időt tölteni és néha megszökjenek otthonról egy-egy kirándulás alkalmával. Nos, ugyanennyire fontos az is, hogy a teljes családnak is legyen egy ilyen közös nyaralása, hiszen a gyermekekkel is olykor „meg kell szökni otthonról”. Mi pontosan ezt fogjuk tenni Emily születésnapjának hétvégéjén: hármasban töltünk el két éjszakát a Velence Resort & Spa családbarát wellnes hotelben.

Néhány hete már egyszer készen álltunk ugyanerre a nagy útra, hiszen a KidsOasis – minősített családbarát szálláshelyek idei utazó nagyköveteként kaptunk meghívást és tesztelési lehetőséget a öt szélforgós (a KidsOasis szélforgókkal osztályozza a szálláshelyeket) és négycsillagos hotelbe, de akkor az indulás reggelére a kislányunk belázasodott, így sajnos az utolsó utáni pillanatban kellett lemondanunk az utat. Emily persze másnapra szinte teljesen jól lett, mintha csak velünk akart volna kibabrálni, de persze nem mi voltunk az első, sem az utolsó szülők, akiknek a gyerek lebetegszik a családi kirándulás előtt vagy során. Nyaranta ráadásul az ilyen lázak tényleg egy-két napig tartanak, hálisten’ gyors lefolyású megbetegedésekről van ilyenkor többnyire szó. Sőt, olyat is hallottam, hogy

létezik indulási láz,

ami mondjuk nekem teljesen új dolog. Állítólag azt jelenti, hogy a gyerek annyira bepörög a nyaralás tényétől, hogy az izgalomtól végül belázasodik. Valaki mesélte, hogy több alkalommal is így jártak, végül nem árulták el a gyermeknek, hogy kirándulni mennek, és ő így annak rendje és módja szerint az indulásig teljesen egészséges maradt... csupán az út során lázasodott be, amikor rájött, hogy mi történik...

Bízom benne, hogy velünk ilyen nem lesz és Emily esetében csak egyszeri jelenségről volt szó (most éppen csütörtök este 11 óra van, péntek délben indulunk, lekopogom, eddig minden rendben).

A lényeg viszont, hogy a KidsOasis csapat és a hotel készséges illetve rugalmas hozzáállásának köszönhetően még a lemondás napján kaptunk új időpontot – nem azért, mert meghívott vendégek vagyunk, hanem mert egy családias helyről van szó, ahol számolnak az ilyen eshetőségekkel.

Az új időpont azonban így még izgalmasabbra sikeredett: szombaton lesz ugyanis a kislányunk 3. születésnapja! Hármasban, egy gyerekbarát helyen töltjük tehát ezt az ünnepet, és biztosak vagyunk benne, hogy Emilyre rengeteg kaland és élmény vár nem csak a nagy napon, hanem az egész hétvége során.

És hogy mit fogunk csinálni?

Hagyom magam meglepni, így nincsenek pontos tervek. De azt tudom, hogy rengeteg jó program vár ránk, vannak ugyanis animációs programok és rengeteg játék, verseny, játszóház, ringató, móka és kacagás, na meg a Ele-Fülöp és Ele-Fanni, a két kis elefánt, akiktől remélem Emily nem fog pánikrohamot kapni. Kicsit félős kislányról van szó, na...

És akkor termál- és élményfürdőről még nem is beszéltem. A kicsinek és nekünk egyaránt kikapcsolódást nyújt majd gyermekmedencéstül és strandostul, a wellnes rész pedig inkább minket szülőket csábít masszázsostul, szaunástul.

Amennyiben az időjárás engedi, úgy szeretnénk majd egyet biciklizni a tó körül és ha már ott vagyunk, akkor biztosan elnézünk a Dinnyési Várparkba is, 35 középkori magyar vár kicsinyített mása tekinthető meg.

A bőröndök már majdnem készen állnak, Emily testőmérséklete stabilan 37 fok alatt, jöjjön hát a várva várt hétvége hármasban.

Fotó: Apu-kalipszis

Ha tetszett a bejegyzés és még többet olvasnál a modern apaságról, kövess a Facebookon vagy az Instagramon, illetve nézd meg a videóimat a Youtube-on.

komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.