Elindultam az Allianz blogversenyen

2016. szeptember 06. 08:00 - Ficza J.

Nemrégiben egy kedves olvasómtól kaptam ajánlást az Allianz blogversenyére - innen is köszönöm a megtiszteltetést, hogy gondolt rám -, így hát éltem a lehetőséggel és a júliusi indulásunk óta először beneveztem az Apu-kalipszis blogot egy megmérettetésre. Nagy űrt tölt be ez a hiánypótló verseny, hiszen régóta nincs egy olyan országos esemény, ahol a legjobb bloggerek díjazva lennének, illetve több kategóriában is visszajelzést kaphatnának szakmai vonalon és a nagyközönségtől. Bízom benne, hogy egyedüli apukás blogként én is ott lehetek majd 2016 legjobb gyerek/család blogjai között.

Elindult az online közönségszavazás a www.allianzblogverseny.hu oldalon. Szeptember 20-ig 7 kategóriában lehet szavazni, mindegyikben csak egy blogra voksolhattok.

Az Apu-kalipszis blogot a "Gyerek" kategóriában találjátok.

Ha tetszenek az írásaim, köszönettel fogadok minden megtisztelő szavazatot. Addig is szorítsatok!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apu-kalipszis.blog.hu/api/trackback/id/tr9111680027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása