Mi történt az elmúlt egy évben?

2017. július 31. 19:07 - Ficza J.

Rég jelentkeztem új bejegyzéssel, annyira régen, hogy időközben több nagy esemény is történt:

- Egyrészt 1 éves lett nem csak Emily, hanem a blog is (hurrá!), így számba vettem, hogy mi minden történt az elmúlt esztendő során. Hát sokminden: amikor tavaly júliusban megírtam az első blogbejegyzésemet az apás szülésről, nem gondoltam volna, hogy egy év múlva is ilyen sokan követnek/olvasnak/szeretnek majd, köszönet érte Nektek - miattatok létezik ez a blog, remélem továbbra is hűek maradtok hozzám és egyre többen lesztek. A blognak köszönhetően sok új ismerőst és barátot szereztem, részt vettem több bloggertalálkozón, eljutottam olyan helyekre és eseményekre, ahová egyébként nem mentem volna. A blogírás tehát nem csak az íróasztal előtt ülve kalandos.

szuletesnap.jpg

Fotó: Ficza János

- Másrészt nagy mérföldkőnek számít az is, hogy elértem az 1 000 követőt az Instagramon, így az Apu-kalipszis blog lett az egyik legnagyobb rajongótáborral rendelkező magyar apablog az Instán. Most, hogy megveregettem a saját vállamat, nem csücsülök tovább a babérjaimon, folyamatosan új tartalmakkal jelentkezem, kövess Te is, ha eddig nem tetted.

- Harmadrészt, sok-sok új ötlettel felvértezve hamarosan friss, izgalmas, érdekes és aktuális blogbejegyzések jönnek, valamint néhány fontosabb újdonság. Hamarosan minden kiderül.

Ja igen, az egy év tiszteletére számot vetettem az elmúlt 12 hónapról, a legfontosabb tudnivalók pedig az alábbi infografikán láthatók.

apu-kalipszis_blog_infograph.png

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apu-kalipszis.blog.hu/api/trackback/id/tr2412704643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása