Ki vagyok én?

2016. július 12. 22:37 - Ficza J.

Ficza János vagyok, boldog apuka, 7 éve házas, 14 éve szerelmes, 35 éve nem százas. Sokaknak barát, még többeknek okoskodó fafej. Egyébként szabadúszó copywriter, ebből kifolyólag még az anyám sem érti, hogy mivel foglalkozom.

2016. június 22-én 18:40-kor megérkezett az életünkbe Emily, a kis hercegnő, és én rögtön fülig szerelmes lettem belé. Sokáig nem tudtam (csak sejtettem), mire számíthatok apaként és elképzelni sem tudom, mi minden vár még rám. Ennek a blognak a célja ezen felfedezések és tapasztalatok megosztása.

A blog minden jövendőbeli apukának szól, hogy ízelítőt kapjanak a nagy kalandból; a terhes párjuk mellett parázó kispapáknak, hogy inspirálódjanak; illetve az aktív apáknak, hogy érezzék, nincsenek egyedül.

Na meg minden nőnek, akinek el kell viselnie valamelyik férfit.

Köszönöm, hogy olvasod a blogomat!

profil_foto.JPG

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://apu-kalipszis.blog.hu/api/trackback/id/tr768884092
süti beállítások módosítása